świadczymy usługi sekretarsko-biurowe polegające na mobilnej obsłudze biura w siedzibie klienta oraz wirtualnej/zdalnej obsłudze administracyjno-biurowej w siedzibie naszej firmy.
Wirtualna sekretarka
-usługi wspierające prowadzenie biznes -wystawianie faktur dodawanie ogłoszeń w internecie -obsługa kadrowa, -pisanie i odpowiadanie na pisma -wypełnianie dokumentów
Mobilność
Dzięki naszej mobilności prace mogą być wykonywane zarówno w biurze klienta jak i w dowolnym miejscu przez niego wskazanym, np. dojazd na spotkanie, przewiezienie dokumentów, podpisanie umowy w jego imieniu u kontrahenta itp.
KG CONSULTING -bezpieczeństwo
Gwarantujemy zachowanie pełnej dyskrecji i poufności wszelkich przekazywanych informacji. Aby wspierać kompleksowo naszych klientów współpracujemy z kancelarią prawną, biurami rachunkowymi i podmiotami finansowymi.
Świadczymy również usługi dla klienta indywidualnego – pomoc przy pisaniu pism, wypełnianiu wniosków i innych dokumentów.